Týden |
Přednášky |
Cvičení |
1. |
Pojem virtuální reality, principy ovládání virtálního světa. Avatar. VRML prohlížeče. |
|
2. |
Pricipy tvorby 3D světa, základní postupy, jejich matematické pozadí. |
|
3. |
Homogenní souřadnice. Geometrické transformace ve 3D. Osvětlovací modely. |
|
4. |
Modelování statické scény ve VRM, struktura souboru, graf scény, atributy, prototypy, VRML a HTML |
|
5. |
Uzly geometrických těles |
Kontrola výběru modelu |
6. |
Uzel Transform a jeho atributy |
Zadání projektu |
7. |
Vzhled geometrických těles. Práce s textem. |
|
8. |
Skupinové a synovské uzly |
|
9. |
Práce se světelnými zdroji. |
|
10. |
Časově závislé uzly |
Kontrola modelu |
11. |
Vázané uzly. Interpolátory |
|
12. |
Přehled nástrojů pro 3D modelování |
|
13. |
STUDIE 1 - tvorba statického virtuálního světa |
Odevzdání projektu |
14. |
STUDIE 2 - tvorba dynamického virtuálního světa |
|