| Týden | Přednášky | Cvičení |
| 1. | Pojem virtuální reality, principy ovládání virtálního světa. Avatar. VRML prohlížeče. | |
| 2. | Pricipy tvorby 3D světa, základní postupy, jejich matematické pozadí. | |
| 3. | Homogenní souřadnice. Geometrické transformace ve 3D. Osvětlovací modely. | |
| 4. | Modelování statické scény ve VRM, struktura souboru, graf scény, atributy, prototypy, VRML a HTML | |
| 5. | Uzly geometrických těles | Kontrola výběru modelu |
| 6. | Uzel Transform a jeho atributy | Zadání projektu |
| 7. | Vzhled geometrických těles. Práce s textem. | |
| 8. | Skupinové a synovské uzly | |
| 9. | Práce se světelnými zdroji. | |
| 10. | Časově závislé uzly | Kontrola modelu |
| 11. | Vázané uzly. Interpolátory | |
| 12. | Přehled nástrojů pro 3D modelování | |
| 13. | STUDIE 1 - tvorba statického virtuálního světa | Odevzdání projektu |
| 14. | STUDIE 2 - tvorba dynamického virtuálního světa |